עמותת אין טוב מלהיות טוב ע"ש אלמוג סרוסי

לחיפוש התנדבות בהתאמה אישית

נירה ויגאל, ההורים של אלמוג ועמית להב ושקד, אחיו הקטנים, כולנו עומדים מאחורי הקמת העמותה. עבורנו אלמוג הוא הבן הבכור, זה שהפך אותנו למשפחה והיה המודל לחיקוי לכל מי שהגיע אחריו. במשך 27 שנים זכינו לחיות במחיצתו, למדנו ממנו להעריך את מה שיש לנו בחיים, להיות טובים יותר, אופטימיים יותר ושמחים יותר. כאשר אלמוג נלקח מאיתנו קיבלנו משמעות חדשה לחיים, להמשיך את דרכו הייחודית ולגרום לכולם להכיר אותו ואת פועלו כפי שאנחנו הכרנו אותו, הטוב באדם. לאלמוג היו חזון וחלומות מאוד ברורים, הוא שאף להפוך את העולם הזה לטוב יותר, כפי שרשם לחבר בווצאפ: "בעזרת השם עוד אתן תקווה לאנשים בעתיד, אבל הלוואי ולעולם לא אצטרך כי כולם יהיו מאושרים" אף שידענו מי אלמוג, התגלה לנו שאלמוג עשה הרבה חסדים בסתר והוא הרבה יותר מדהים ומיוחד ממה שחשבנו. הוא רצה לפתוח בית חם לנוער בסיכון, להתיישב בנגב/ בגולן ולעסוק בחינוך ומוסיקה. פעילותה של העמותה תגשים את כל החלומות שאלמוג לא הספיק להגשימם בחייו.

זקוקים לכם כעת

לא מצאתם את מה שחיפשתם?

יש לנו יועצי התנדבות שיכולים לעזור לך למצוא את ההתנדבות שמתאימה לך

השארת פרטים