מענה טלפוני וייעוץ לבעיות שונות בנושאי זכויות במוקד שי"ל - תל אביב
Menu Search Menu

חיפוש חופשי

כאן תוכלו לחפש פרוייקטים, כתבות או כל מה שבא לכם לחפש באתר רוח טובה

Photo

מענה טלפוני וייעוץ לבעיות שונות בנושאי זכויות במוקד שי"ל - תל אביב

שי"ל (שירות ייעוץ לאזרח) הוא ארגון שירות ייעוץ לאזרח המופעל ע"י משרד הרווחה והשירותים החברתיים בשיתוף עם רשויות מקומיות. למוקד הארגון בתל אביב דרושים מתנדבים לסיוע במענה טלפוני וייעוץ לבעיות שונות בנושאי זכויות וסכסוכים. ההתנדבות כוללת: ייעוץ והדרכת האזרח בפתרון בעיותיו ובמיצוי זכויותיו בתחומים שונים, כמו: יחסי עבודה, ביטוח לאומי, צרכנות, בריאות, סיוע בקידום תהליכים מול משרדי ממשלה ועוד. ההתנדבות מתקיימת בימים א-ה בין השעות 9:00-16:00, פעם / פעמיים בשבוע, למשך משמרת של 3.5 שעות. ההתחייבות לפרויקט היא לשנה לפחות.